معرفی گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro

بررسی ویژگی های منحصر به فرد گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro

گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro دارای مجموعه ای از ویژگی های  منحصر به فرد است که این دوربین را بیش از پیش خاص نموده و سبب جلب نظر هر چه بیشتر کاربران آن شده است. هندلینگ قدرتمند و پایداری فوقِ حرفه ای در کنار سرعت زیاد و امنیت بالای کار با قابلیت  quick release plate و قفل محوری خودکار از اصلی ترین ویژگی های این گیمبال دوربین است. این استابلایزر دارای قدرت حمل بالایی است که برای دوربین های فیلم برداری حرفه ای بسیار مناسب است. به علاوه کنترل بدون سیم و تغییر بین مود های مختلف گیمبال دوربین با سرعت بالا در کنار صفحه نمایش 1 اینچی آن کاربردی، از مزایایی است که با خرید این رونین از آن بهره مند می شوید.

 

در ساخت بدنه گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro از فیبر کربن استفاده شده و این نوع گیمبال دوربین از نسل جدید هوش مصنوعی بهره مند شده است. موتور فوکوس ۲۰۲۲ دی جی آی رونین، فناوری فوکوس  LiDAR، تعقیب سوژه Active Track Pro و ترانزمیشن تصویر از دیگر قابلیت هایی هستند که سبب برتری و تمایز این دوربین نسبت به سایر همتایان خود شده اند.

 

 

بررسی توانایی حمل و سرعت بالای کار با گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro

در پاراگراف های قبلی راجب توانایی حمل و سرعت بالای کار با گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro صحبت نمودیم.جالب است بدانید که در این گیمبال هوشمند از بازوی محوری فیبر کربن استفاده شده تا یک هندل خاص برای دوربین های حرفه ای باشد تا تعادل دوربین بیشتر حفظ گردد. در گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro از گزینه Lower Quick release plates استفاده شده است که باعث افزایش پایداری اتصال دوربین به گیمبال می شود. این ویژگی سبب می گردد تا در صورتی که لنز های سنگین به دوربین متصل شود، امنیت و پایداری سیستم همچنان برقرار باشد.

 

بررسی سیستم فوکوس به روز در گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro

در ابزار گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro از به روزترین فوکوس خودکار سینمایی استفاده شده است. این سیستم فوکوس که LiDAR Range Finder   نام گذاری شده است، با همراهی موتور فوکوس جدید شرکت  DJI، این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند فوکوس سینمایی را به نحو موثری انجام دهند. برای انجام این کار تنها فشردن دکمه M  کافی است. فناوری این فوکوس توانایی این را دارد که ۴۳۲۰۰ نقطه را در فاصله ۱۴ متری ساپورت نماید. به علاوه این گیمبال دوربین می تواند از فاصله کانونی ۳۰ میلیمتری و FOV عریض ۷۰ درجه ای، محل مناسبی را برای فوکوس نموده بیشتر سناریوهای سینمایی فراهم آورد.

 

 

بررسی سیستم بی سیم در گیمبال دوربین دی جی آی  RS 3 Pro

امکان کنترل دوربین عکاسی از طریق بلوتوث توسط سیستم بی سیم در گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro فراهم شده است. این امتیاز باعث می شود تا دیگر به کابل شاتر نیازی نداشته باشید و تنها با فشردن دکمه رکورد روی گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro عملیات فیلم برداری را شروع کنید. برد اتصال بی سیم این گیمبال دوربین 6 هزار متر بوده که تصویر و صدا با کم ترین زمان تاخیر به صفحه نمایش های دیگر از طریق باندهای 2.4 GHz، 5.8 GHz و DFS  انتقال پیدا می کند. این موضوع باعث می ‌شود تا امکان استفاده از این گیمبال دوربین در طیف بزرگی از پروژه ها مخصوصا پروژه هایی که نیاز به افزایش خلاقیت بصری و سهولت در کار داشته باشد افزایش یابد.

 

بررسی الگوریتم نسل سوم در گیمبال دوربین  DJI RS 3 Pro

الگوریتم نسل سومی که در این گیمبال دوربین به کار گرفته شده است، باعث شده تا پایداری در هر شرایطی برای این گیمبال دوربین به ارمغان آید. این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید دوربین خود را به راحتی تا نزدیکی سطح زمین رسانده و سپس low  angle شات را فشار دهید. اکنون می‌توانید به سرعت به دنبال سوژه خود بدوید و از پایداری دوربین عکاسی یا فیلم برداری خود روی گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro  لذت ببرید.

 

 

سایر ویژگی های گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این لرزشگیر دوربین، امکان کنترل آن با لمس صفحه از روی تاچ اسکرین می باشد. گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro مجهز به یک تاچ اسکرین OLED با اندازه ۱.۸ اینچ است که اکثر تنظیمات اپلیکیشن رونین را پشتیبانی می نماید. این موضوع سبب شده تا عکاس و فیلم بردار به میزان بسیار زیادی روی گیمبال دوربین تسلط داشته  باشد. اگر در خصوص وضوح صفحه این تاچ اسکرین در زیر نور آفتاب نگران هستید، باید بگوییم که وقت آن رسیده تا نگرانی خود را فراموش کنید! این تاچ اسکرین در زیر نور آفتاب نیز دارای روشنایی خودکار صفحه مناسب است.

 

مزایا و معایب گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro

اکنون که قابلیت های این گیمبال دوربین حرفه ای را مورد بررسی قرار دادیم، وقت آن رسیده که با معایب و مزایا آن نیز آشنا شویم. اگر با دقت مطالب قبل را مطالعه نموده باشید، متوجه خواهید شد که این ابزار کاربردی فوق العاده ویژه و حرفه ای است که می توان آن را یکی از معایب آن دانست! زیرا که هر کاربری قادر به کار با آن و استفاده حداکثری از امکاناتش نخواهد بود! در وصف مزایای این لرزشگیر دوربین همان بس که تمام ویژگی های ذکر شده برای این گیمبال مزایای عمده و بزرگ آن هستند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی را به این ابزار کاربردی داده اند. اگر به دنبال یک گیمبال دوربین هوشمند فوق العاده خاص هستید که برای دوربین های سبک و حرفه ای مناسب است، وقت آن رسیده شک و تردید را کنار گذاشته و گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro را خریداری کنید.

 

 

گیمبال دوربین DJI RS 3 Pro برای چه افرادی مناسب است؟

این گیمبال دوربین مناسب برای افرادی است که قصد استفاده از دوربین های سبک و حرفه ای را داشته باشند و می خواهند که حداکثر کارایی و تعادل را با یک گیمبال دوربین خاص تجربه نمایند. لذت یک تجربه عالی برای فیلم سازی و تولید تیزرهای تبلیغاتی در سطوح بسیار بالا را با این گیمبال دوربین دریافت نمایید.

 

سخن پایانی

پیش از آن که اقدام به خرید این لرزشگیر دوربین رونین نمایید، مشخص کنید که هدف شما از خرید گیمبال دوربین چیست و برای انجام چه کاری به دنبال خرید گیمبال هستید. به طور کلی خرید DJI RS 3 Pro  به افرادی توصیه می شود که به دنبال یک ابزار کاربردی و در عین حال حرفه ای باشند.

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - معتبرترین تعمیرگاه محصولات دی جی آی