معرفی هلی شات مویک مینی 2

با هلیشات مویک مینی ۲ آشنا شوید!

امروز در کنار شما آمده ایم تا یک پهپاد فوق سبک به اسم هلیشات مویک مینی ۲ که کارایی فوق العاده ای همراه با اندازه ی بسیار مناسب را به شما معرفی کنیم. پرنده‌ای که برای تجربه یک پرواز هیجان‌انگیز آماده  است!

 

کمپانی DJI، رهبر جهانی هواپیماهای بدون سرنشین غیر نظامی، به تازگی از یک پهپادی رو نمایی کرده است. مویک مینی ۲ با کارایی بالا، قابلیت های بسیار زیاد و از همه مهم‌تر وزن ۲۴۹ گرمی، معرفی شد. این نسخه ارتقا یافته مویک مینی است. در DJI Mavic Mini 2 حالت‌های تصویربرداری و فیلم برداری بهینه شده‌اند. همینطور سیستم انتقال تصویر قدرتمندتری دارد. حالت‌های هوشمند از پیش تعیین شده به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک ساده کلیپ‌های چشم‌نوازی ضبط کنید. آموزش‌هایی که در نرم افزار مخصوص پهباد  DJI Fly موجود است. در حین فیلم‌برداری و تصویربرداری با هلیشات مویک مینی ۲  به کاربر کمک می‌کند تا سرعت پرواز خود را بیشتر کند. خلبانان DJI Mavic Mini 2 می‌توانند مجموعه وسیعی از لوازم جانبی را به همراه پرنده در پک مویک مینی ۲ combo داشته باشند.

 

معرفی هلیشات مویک مینی ۲ 

 

هلیشات مویک مینی 2

 

در یک سخنرانی مرتبط با معرفی این محصول، رئیس کمپانی دی جی آی این محصول را یک موفقیت بزرگ دانست. راجر لو گفت: مویک مینی یک موفقیت بزرگ برای کمپانی DJI و خلبانان پهپاد در سراسر جهان بود. ترکیب بی‌سابقه‌ای از کیفیت و عملکرد عالب در کنار وزن کم باعث شد که بیش از قبل ورود افراد جدید به عرصه خلبانی پهپاد ها را به ثبت برسانیم.

هلی شات مویک مینی ۲ این جنبه‌های کلیدی را افزایش داده است. عملکرد بهتر و طراحی مویک مینی 2 باعث شده تا در ایمن‌ترین دسته از هواپیماهای بدون سرنشین قرار بگیرد. این پهپاد برای مبتدیان بسیار مناسب است و همچنین خلبانان حرفه ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

طراحی مینی، نتایج چشمگیر در هلی شات مویک مینی ۲

 

هلیشات مویک مینی 2

 

دقیقا مانند مویک مینی اصلی، Mavic Mini 2 نیز دارای بال های تاشو است تا در هنگام سفر و حمل و نقل آن، احساس راحتی کنید. سبک و جمع و جور بودن آن و ابزار همراهش، باعث شده تا در یک کیف کوچک خلاصه شوند. حتی اگر بخواهید سریع آن را به پرواز دربیاورید تا موقعیتی را از دست ندهید، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. مویک مینی ۲ از فناوری قدرتمند انتقال تصویر OcuSync 2.0 بهره مند است. فناوری OcuSync 2.0 یک فناوری انتقال جهانی DJI است. مسئولیت اطمینان از اتصال پایدار در مسافت‌های دراز و کنترل از راه دور هواپیمای بدون سرنشین را دارد. ساختار دو فرکانسی به طور خودکار  جا به جایی را بین کانال ها انجام می دهند تا از ایجاد مزاحمت جلوگیری کند.

 

هلی‌شات DJI Mavic Mini 2 حداکثر برد انتقال تقریبی ۱۰ کیلومتری دارد که در مقایسه با DJI Mavic Mini افزایش چشمگیر ۱۵۰ درصدی داشته است. موتورهای تقویت شده نیز قدرت 30 دقیقه زمان پرواز، شتاب و سرعت بیشتر و توانایی مقاوت در برابر باد تا ۲3 مایل در ساعت (۳7 کیلومتر بر ساعت) را به این هلی‌شات داده است.

 

پروازی  بسیار مطمئن

پهپاد مویک مینی ۲ مناسب برای استفاده روزمره و سرگرمی است. تفاوتی ندارد که در یک مسافرت هیجان‌انگیز باشید یا حتی درخانه! وقتی این پرنده به پرواز در می‌آید، در نرم‌افزار DJI Fly تمام پارامترهای لازم را با جزئیات بسیار دقیق برای شما نمایش داده می شود. دکمه‌ها و عملکردهای ساده در مقایسه با سایر هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته، کارها را بسیار ساده می‌کند. مانند سایر پهپادهای حرفه‌ای DJI، سنسورهای جی پی اس و برخورد به مانع درجه یک به DJI Mavic Mini 2 کمک می‌کند تا دقیقا در جای خود قرار بگیرد و از برخورد به اجسام نزدیک خودش دوری کند. GPS نیز علاوه بر مشخص نمودن موقعیت مکانی دقیق پرنده، به همراه سنسورهای پایین مویک باعث فرود خودکار می‌شود.

هواپیماهای بدون سرنشین DJI به ایمنی و مطمئن بودن پرواز معروف هستند. به طوری که هم خلبانان جدید و هم خلبانان با تجربه میتوانند از پرواز ایمن خود نهایت هیجان را ببرند. یکی از دلایل همین ایمنی، هوشیار بودن پرنده نسبت به محیط پروازی خودش است. اگر در نزدیکی فرودگاه ها یا نقاط پرواز ممنوعه باشید، پرنده قبل از پرواز به شما اخطار می‌دهد که نمی‌توانید در این منطقه پرواز کنید. در صورت نزدیکی به این مناطق نیز، هلیشات مویک مینی ۲ به صورت پرواز خودکار با استفاده از قابلیت برگشت به خانه، به محل اولیه ثبت شده خود باز می‌گردد. ویژگی Altitude Lock نیز به شما این امکان را می‌دهد که سقف پروازی پهپاد را تا یک ارتفاع مشخص تعیین کنید تا دیگر بالاتر از آن ارتفاع نرود.

 

عکس هایی با کیفیت بی نظیر با مویک مینی 2

 

هلیشات مویک مینی 2

 

با کمک حسگر ۲٫۳/۱ اینچی مویک مینی 2 با قابلیت ضبط تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی و وضوح فیلم ۴K / 30fps @ 100Mbps تمام جزئیات تصویر  را در کادر خود خواهید داشت. ذخیره تصاویر در فرمت استاندارد JPEG و RAW برای عکاسان حرفه‌ای، یک ویژگی بسیار کاربردی است. ویدیو بدون لرزش و صاف به لطف گیمبال سه محوره ممکن شده است. هنگام ضبط در رزولوشن ۱۰۸۰P، کاربران در یک لحظه و بدون حرکت پهپاد، می‌توانند با کیفیت ۴X Zoom (یا ۲X بدون افت کیفیت) به سمت سوژه مورد نظر زوم کنند. به لطف حالت‌های از پیش تنظیم شده و برنامه‌ریزی شده، هر حالتی از تصویربرداری در هلیشات مویک مینی ۲ تنها با یک کلیک قابل اجرا خواهد بود.

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - معرفی بهترین پهپاد DJI