OSMO Mobile 6

​سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین در مرکز شهر تهران با خدمات ویژه از جمله تعمیرات و سرویس دهی به کاربران خود توجه بسیاری از علاقه مندان به هنر عکاسی و فیلم برداری در هر زمینه ای را جلب کرده است. در دنیای امروزی تکنولوژی به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و این اتفاق را می‌توانید با مشاهده محصولات الکترونیکی جدید که در بازارهای جهانی درحال توسعه است به راحتی ببینید.

یکی از هزاران محصولات روز دنیا در زمینه عکس برداری و فیلم برداری، محصولات کمپانی معروف و معتبر DJI است که در بازار به نام اسمو موبایل ( Osmo Mobile ) به سرعت در حال توسعه است. این ابزار الکترونیکی به علاقه مندان هنر عکاسی و فیلم برداری و یا تمامی کسانی که می‌خواهند همه لحظات زندگی خود از جمله مسافرت و مراسم خاص را ثبت کنند بسیار کمک شایانی کرده است.

هر وسیله الکترونیکی با مشکلاتی مانند از کارافتادگی و ... مواجه می‌شود که در این صورت نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. هر محصول الکترونیکی از هر برندی در دنیا برای تعمیر خرابی نیاز به یک نمایندگی معتبر دارد که ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و گیمبال موبایل dji در مرکز شهر تهران تنها نمایندگی معتبر در خصوص تعمیرات محصولات کمپانی dji است.

​​​​​​​



اسمو موبایل 6 یک تثبیت کننده هوشمند گوشی هوشمند است که دارای ویژگی های خلاقانه است. این وسیله نه تنها کوچک و به راحتی قابل تا شدن است که در کف دست شما به راحتی قرار می گیرد، بلکه پس از باز شدن به طور خودکار راه اندازی می شود تا در کسری از ثانیه عکس بگیرید. با استفاده از میله داخلی، از زوایای پویا  سلفی های عالی بگیرید. مجموعه کاملی از عملکردها و راهنماهای هوشمند در اختیار شما قرار دارد. برنامه DJI Mimo عکسبرداری، ویرایش و اشتراک گذاری کارآمد را برای شما راحت می کند و به شما امکان می دهد لحظه های فراموش نشدنی را ثبت کنید.