معرفی فانتوم ( DJI )
 Phantom 4 Pro V2.0

Phantom 4 Pro V2.0  جدید دارای سیستم انتقال HD OcuSync است که از سوئیچینگ باند خودکار دو فرکانسی پشتیبانی می کند و به صورت بی سیم به عینک های DJI  متصل می شود.
مانند Phantom 4 Pro و Advanced ، Phantom 4 Pro V2.0  نیز به یک سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی مجهز است و با استفاده از آن  قادر است تا  فیلمبرداری فیلمبرداری را با کیفیت 4K/60p انجام دهد  . در حالت  Burst Mode همچنان با سرعت 14 فریم در ثانیه قادر به انجام کار می باشد . علاوه بر این  ، سیستم FlightAutonomy  آن شامل دو سنسور دید عقب و سیستم های سنجش مادون قرمز در  5 محور جهت سنجش و شناسایی  مانع و 4 جهت جلوگیری از برخورد با مانع است.

معرفی فانتوم ( DJI)
Phantom 4 Advanced

 Phantom 4 Advanced  با برخورداری از یک دوربین پیشرفته  به یک سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی مجهز است که آنرا قادر می سازد تا به فیلمبرداری با کیفیت 4K را در   60 fpsانجام دهد و در زمان استفاده از حالت Burst Mode با سرعت 14 فریم در ثانیه عمل می نماید .

 سیستم FlightAutonomy آن شامل پنج سنسور دید برای سنجش مانع 2 جهته و جلوگیری از برخورد با مانع جلوی دید است. استفاده از آلیاژ های تیتانیوم و آلیاژ منیزیم استحکام قاب بیرونی آنرا افزایش داده واز سوی دیگر باعث کاهش وزن آن می شود Phantom 4 Advanced حتی سبک تر از Phantom 4  به شمار می آید.