جدیدترین محصول DJI معرفی شد : DJI Mavic Mini

جدیدترین محصول DJI معرفی شد : DJI Mavic Mini

 

کمپانی DJI به صورت رسمی جدید ترین محصول خود را معرفی کرده است .

این محصول جدید که Mavic Mini نام دارد یک پهباد فیلمبرداری بسیار کوچک است که تنها 250 گرم وزن دارد و بر اساس اعلام DJI ، این محصول کوچکترین و سبک ترین پهباد فیلمبرداری است که تا به امروز از سوی این کمپانی به بازار معرفی شده است .

نمایندگی dji

اما در هر صورت به رغم برخورداری از بدنه کوچک و کم حجم ؛ Mavic Mini تعدادی از ویژگی های جدید و پیشرفته را در درون بدنه خود جای داده است .

 

در درون بدنه این پهباد از یک سنسور 12 مکاپیکسلی 1/2.3-inch استفاده شده است که قادر به انجام فیلمبرداری با کیفیت 2.7K در 30fps و همچنین قادر به ارایه کیفیت 1080p در 60 فریم بر ثانیه می باشد .

نمایندگی dJI

ماژول دوربین این پهباد بر روی یک مانت سه محور ؛ درست در قسمت زیرین فریم اصلی پهباد قرار داده شده است .

 

همچنین همزمان با معرفی پهباد فیلمبرداری Mavic Mini ؛ کمپانی DJI به روز رسانی اپلیکیشن DJI Fly app را نیز ارایه نموده است که تعداد زیادی از مود های پرواز و گزینه های آموزشی برای کمک به کاربرانی که برای نخستین بار از این محصولات استفاده می کنند ؛ قرار داده شده است .

نمایندگی dJI

بنا بر اعلام DJI ؛ کاربران مبتدی با استفاده از مود P به آسانی می توانند عملیات های پایه برای به پرواز در آوردن پهباد را انجام دهند و کاربران با تجربه تر نیز قادر خواهند بود تا با استفاده از مود S ویژگی ها و خلاقیت های بیشتری را در استفاده از پهباد فیلمبرداری به دست آورند. .

نمایندگی dji

کاربران حرفه ای نیز با استفاده از مود C که به مود فیلمبرداری سینمایی نیز معروف است ؛ قادرند تا فیلم های خلاقانه ای را شبیه به فیلمبرداری سینمایی ؛ با استفاده از این پهباد تولید کنند .

همچنین باید به این نکته نیز اشاره نمود که کمپانی DJI ؛ حالتی تحت عنوان QuickShots را اضافه نموده است که با استفاده از آن مانور های پروازی از پیش برنامه ریزی شده را با فشار تنها یک دکمه می توان در اختیار گرفت . این حالت های پروازی به شکل زیر قابل تعریف می باشند :

 

Rocket

حالتی است که با استفاده از آن ؛ بپهباد Mavic Mini مستقیما به آسمان رفته و دوربین را به سمت پایین قرار می دهد . این حالت قابل تنظیم برای پرواز تا ارتفاع 40, 60, 80, 100 یا 120 پا می باشد .

Circle

حالتی است که با استفاده از آن پهباد Mavic Mini در یک فاصله و ارتفاع ثابت  ؛ دور سوژه شما پرواز می کند .

Dronie

حالتی است که با استفاده از آن پهباد Mavic Mini  به صورت خودکار به سمت عقب و جلو پرواز نموده و دوربین آن به تعقیب سوژه می پردازد . ارتفاع پرواز در این حالت در 40, 60, 80, 100 یا 120 پا قابل تنظیم می باشد .

Helix

حالتی است که با استفاده از آن پهباد Mavic Mini به سمت بالا پرواز کرده و دور سوژه  می چرخد.

 

بنا بر اعلام نمایندگی DJI ؛ مدت زمان پرواز برای پهباد Mavic Mini حدود 30 دقیقه می باشد . این محصول دارای قدرت انتقال تصاویر از طریق وای فای و GPS می باشد . سیستم وای فای این پهباد دارای دامنه عملکرد در محدوده ای به وسعت 4 کیلومتر در شرایط بدون موانع طبیعی می باشد.

نمایندگی dji

همانگونه که پیش از این بیان شد ؛ این محصول جدید تنها 249 گرم وزن دارد و این عامل نکته بسیار برجسته ای است که در تولید پهباد Mavic Mini باید به آن توجه نمود . بر اساس قوانین هوانوردی جدید که در ایالات متحده مورد استفاده قرار میگیرند ؛ پهباد هایی با وزن 250 گرم تا 25 کیلوگرم باید مجوز پرواز دریافت کنند .

نمایندگی dji

در تولید Mavic Mini کمپانی DJI ضمن حفظ تمام ویژگی ها و امکانات پهباد  های سنگین تر درعین حال ویژگی های پیشرفته ای را قرار داده است و بدون نیاز به کسب مجوز ها مخصوص ؛ کاربران را قادر می سازد تا از این امکانات استفاده نمایند.

نمایندگی DJI در ایران