معرفی اسمو موبایل 3 از کمپانی DJI

 

معرفی اسمو موبایل 3 از کمپانی DJI

 

کمپانی چینی DJI  که به سبب تولید پهباد های تصویر برداری به شهرت جهانی دست یافته است از جدید ترین محصول خود رونمایی کرد .

محصول جدید DJI که Osmo Mobile 3 نام  دارد نسل سوم از گیمبال هایی می باشد که به طور خاص برای تصویر برداری با موبایل ها و دستگاه های هوشمند طراحی شده است .

محصول Osmo Mobile 3 که با قیمت 119 دلار در بازار های جهانی عرضه خواهد شد ؛ از طراحی مشابه با محصولات قبل از خود برخوردار است اما وجه تمایز آن با سایر محصولات مشابه در آن است که بعد از پایان کار در یک بسته بندی بسیار کوچک جمع شده و از این روی حمل و نقل و بسته بندی آن کاملا آسانتر از سایر محصولات مشابه خواهد بود.

نمایندگی DJI - نمایندگی تعمیرات DJI

این محصول در حالت آماده به کار و زمانی که کاملا باز می شود دارای ابعادی به اندازه 285 × 125 × 103 mm می باشد .

اما در حالت جمع و بسته شده ابعاد آن در حدود 157 × 130 × 46 mm و وزن آن به میزان 405 گرم خواهد بود .

طراحی این محصول به گونه ای انجام شده است که کار کردن با یک دست را کاملا آسان می سازد و با استفاده از یک دکمه سه مرحله ای قادر است تا وضعیت قرار گیری صفحه موبایل را از حالت افقی به حالت عمودی تبدیل نماید .

این یک ویژگی منحصر به فرد است که در نسل های قبلی از این محصول شاهد آن نبوده ایم .

نمایندگی DJI - نمایندگی تعمیرات DJI

بر روی بدنه اسمو موبایل 3 ؛ یک جوی استیک ؛ یک دکمه رکورد فیلم ( که به عنوان دکمه شاتر برای عکاسی هم عمل می کند ) دکمه تعیین مود فیلمبرداری ( به عنوان دکمه خاموش و روشن هم استفاده می شود ) و یک نشانگر مقدار باتری وجود دارند . در قسمت های چپ و راست این محصول ؛ دکمه T/W ( زوم / واید ) و درگاه یو اس بی قرار داده شده اند .

منبع قدرت این دستگاه از طریق یک باتری باتری 2450 man Li-ion تامین می شود و این باتری در حالت فول شارژ قادر به کار تا 15 ساعت خواهد بود .

اما علاوه بر این ؛ امکان شارژ دستگاه از طریق درگاه USB-C نیز وجود خواهد داشت . همچنین سوکت خروجی صدا و سوکت نصب میکروفون نیز برای این دستگاه تعبیه شده  اند .

نمایندگی DJI - نمایندگی تعمیرات DJI

همانگونه که از کمپانی DJI انتظار می رود ؛ در محصول Osmo Mobile 3 نیز از اپلیکیشن کاربردی DJI Mimo app نیز می توان استفاده نمود .

تغییر حالت های عکاسی و فیلمبرداری و استفاده از هوش مصنوعی ویژه طراحی شده برای این نرم افزار در زمان استفاده از Osmo Mobile 3 نیز امکان پذیر می باشد .

محصول جدید Osmo Mobile 3 در حال حاضر با قیمت 119 دلار در بازار های جهانی عرضه می شود همچنین به همراه این محصول کیف بسته بندی و سه پایه نگهدارنده به صورت مجزا و با قیمت 139 دلار  قابل عرضه می باشند .