نقد و بررسی دوربین اسمو پاکت 2 dji

بهترین دوربین جیبی برای افرادی که به تنهایی فیلم برداری می‌کنند گزینه ای به نام Osmo Pocket 2 از برند DJI است.

 

DJI Pocket 2 ممکن است کامل نباشد، اما از هر چیز دیگری در بازار در کاری که انجام می دهد بهتر است – یعنی یک دوربین جمع و جور برای ولوگدر بسته گران‌تر Creator Combo، گنجاندن یک میکروفون بی‌سیم و دیگر ابزارهای اصلی برای تولید ویدیو فوق‌العاده است و افزایش اندازه حسگر نسبت به نسل قبلی خود به همین ترتیب مورد استقبال قرار می‌گیردجایی که به خودی خود می رسد، ردیابی اشیا است، به ویژه برای ولاگرهایی که در یک فضا راه می روند و صحبت می کننددر نهایت، این یک ابزار تصویربرداری فوق‌العاده است که می‌تواند به خوبی در جریان کار فیلمبردار یا ولاگر قرار گیرد.

 

تمامی محصولات کمپانی dji مانند اسمو پاکت های معمولی و سری 2 در ایران تنها در ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و محصولات dji انجام می‌شود.

 

 

ویژگی های دوربین اسمو پاکت 2 دی جی ای

  • بسیار کوچک و پایدار 

  • پک کمبو آن برای ولاگر ها بسیار مناسب است

  • قابلیت ردیابی قوی

 

DJI Pocket 2 به وضوح می‌خواهد یک گزینه دوربین ثابت برای ولاگرها و فیلمسازان معمولی باشدهرگز بر فیلمبرداران هاردکور پیروز نخواهد شدبه هر حال، همه‌چیز آن یک دوربین 64 مگاپیکسلی با سنسوری به سبک گوشی‌های هوشمند است  دیگر چه انتظاری از آن دارید؟ گفته می شود، وقتی آن سنسور را با تسلط DJI در تثبیت و ردیابی اشیا ترکیب شده است.

 

DJI Pocket 2  فوق‌العاده  جمع و جور و دارای یک گیمبال 3 محوره در فرمان است، در یک تنه یکپارچه، باتری و آن صفحه نمایش  را در خود جای داده است. تنها کافیست پایه را نگه دارید، تا عکس خود را روی صفحه نمایش 1 اینچی آن قاب کنید و تا زمانی که باتری به شما اجازه می دهد روی گجت 117 گرمی بسیار سبک و راحت آن را تا آخرین شارژ باتری در دست بگیرید، در اینجا هیچ خطری برای خستگی دست وجود ندارداز طرف دیگر، می‌توانید آن را روی یک سه‌پایه که در بسته Creator Combo موجود است، وصل کنید.

 

دکمه های حالت و ضبط در زیر صفحه نمایش DJI Pocket 2 قرار دارند و یک دکمه پاور جدید در اطراف آن وجود دارد. در حالی که هنوز هم می‌توانید گیمبال را از طریق دکمه حالت روشن کنید، فقط دکمه روشن/خاموش نصب‌شده کناری می‌تواند آن را خاموش کند .برای جلوگیری از خاموش شدن تصادفی هنگام دوچرخه‌سواری بسیار مفید است.

 

یک پورت USB-C در پایین Pocket 2 وجود دارد،  در جعبه Pocket 2 آداپتورهای کوچک لایتنینگ و USB-C موجود است که برای اتصال آسان به تلفن و صدور ویدیو در این اسلات قرار می گیرد. 

 

داشتن یک اتصال فیزیکی به این معنی است که هنگام انتقال ویدیوی 4K در مقایسه با نیاز به انجام آن به صورت بی‌سیم، سریع‌تر و قابل اعتمادتر است .مانند آنچه در بسیاری از دوربین‌های اکشن تجربه می‌کنیمبا این حال، آداپتورها بسیار آسان از دست می روند.

 

 

حالت های مختلف دوربین اسمو پاکت 2

 

سه حالت اصلی وجود دارد: دنبال کردن (دوربین افقی باقی می ماند)، شیب قفل (چرخش بالا/پایین غیرفعال) و حالت FPV دامنه کامل حرکتتفاوت‌ها بلافاصله مشخص نمی‌شوند، بنابراین توصیه می‌کنیم یک وقفه بین حرکات و ثبت فیلم هایتان بیاندازید.

 

کیفیت فیلم و تصویر OSMO POCKET 2 

  • سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی تا 4K 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند

  • یک پیشرفت واضح نسبت به Osmo Pocket

  • عملکرد متوسط ​​در نور کم و عکسبرداری

DJI Pocket 2 دارای سنسور 1/1.7 اینچی درجه یک گوشی هوشمند و لنز 20 میلی متری f/1.8 است. همچنان ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و همچنین ویدیوهای HDR ضبط می کند.

 

 

تهیه و تنظیم : سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین