بررسی پهپاد جدید DJI Mavic 3 Classic

سازندگان هم اکنون برای ساخت فیلم های سینمایی جذاب می‌توانند محصول جدید کمپانی dji را با نام Mavic 3 Classic با قیمتی کمتر از Mavic 3 خریداری کنند.

 

 

DJI نام تجاری پیشرو برای هواپیماهای بدون سرنشین با دلایل خوب است. هواپیماهای آن به طور کلی قابل اعتماد هستند، و دوربین‌های آن از نظر کیفیت تصویر، از استارت‌های مصرف‌کننده مانند Mavic 3 Mini تا گزینه‌های سطح بالا، با رقبا بی‌نظیر هستند.

از جدیدترین اخبار سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین نیز تعمیر مویک 3 کلاسیک در این تعمیرگاه مرکزی است.

 

 

لنز دوربین پهپاد DJI Mavic 3 Classic

 

 

Mavic 3 Classic که امروز با قیمت 1599 دلار (با کنترل از راه دور) معرفی شد، در دسته دوم قرار می گیرد. این پهپاد حول یک دوربین سنسور چهار سوم، همان دوربین استاندارد Mavic 3 (2049 دلار) ساخته شده است و از همان قاب هواپیما و سیستم انتقال استفاده می کند. تفاوت دوربین تله فوتو ثانویه است. در Mavic 3 معمولی گنجانده شده است، اما از Mavic 3 Classic حذف شده است.

 

 

 

DJI شرط می‌بندد که بسیاری از مشتریان بالقوه Mavic 3 لنز تله فوتو را از دست نخواهند داد، و من تمایل دارم با آن موافق باشم. من هم Mavic 3 و هم Mavic 3 Cine با قابلیت ProRes را آزمایش کرده ام. با هر دو پهپاد، دوربین اصلی Four Thirds ستاره نمایش است. لنز آن فیلم واضح و درجه یک فیلم را ارائه می دهد. دوربین تله زوم از نظر کیفیت چند پله پایین تر است.

 

نمایندگی تعمیر پهپاد ها و لرزشگیر های dji در پایتخت ایران واقع در خیابان جمهوری با نام سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین درحال فعالیت است.

در این دستگاه یک تنظیم کننده‌ی رنگ وجود دراد که برای ادیت فیلم‌هایی است که برای به اشتراک گذاشتن آماده شده اند. این تنظیم کننده، برای تولید کنندگان محتوایی مناسب است که ترجیح می‌دهند درجه رنگ خود کار خود را اعمال خودشان تعیین کنندو به عبارت بهرت آن را به D-Log  دَه بیتی تغییر دهند.

این حالت با نرخ فریم 5.1K50 و 4K60 Mavic 3 مطابقت دارد و از آنجایی که از همان قاب هوا، باتری و سیستم انتقال O3 استفاده می کند، می توانید انتظار پرواز تا 46 دقیقه افزایش داده و کنترل بی وقفه‌ای تا فراتر از خط دید داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های ویدئویی می‌توان به حرکت آهسته با رزولوشن 4K120 و 1080p200 اشاره کرد و همچنین تولید  عکس‌های ۲۰ مگاپیکسلی با فرمت JPG یا ۱۲ بیتی Raw DNG دریافت می‌کنید.

 

 

Mavic 3 Classic با برنامه DJI Fly کار می کند و حسگرهای موانع همه جانبه را ارائه می دهد. این حالت های پرواز نیمه خودکار، APAS و ActiveTrack را ممکن می کند. در حالت APAS پهپاد قادر است به تنهایی در محیط های پیچیده حرکت کند، بنابراین شما فقط باید آن را در جهت درست قرار دهید تا درختان و ساختمان ها را به راحتی دور بزند. ActiveTrack روی یک سوژه قفل می‌شود و به پهپاد اجازه می‌دهد تمام خلبانی را انجام دهد.


mavic 3 Classic همچنین دارای GPS برای موقعیت یابی است و در صورت قطع ارتباط با کنترل یا کمبود باتری به خانه باز می گردد. این پهپاد همچنین شامل یک واحد AirSense ADS-B است و اگر هواپیمای سرنشین دار در نزدیکی آن کار می کند به شما هشدار می دهد و از geofence DJI FlySafe برای جلوگیری از استفاده در نزدیکی فرودگاه ها و سایر مناطق ممنوعه پشتیبانی می کند.حسگرهای مانع یکی از ویژگی‌های ایمنی هستند که DJI در پهپادهایش تعبیه می‌کند. 

 

____________________________

 

بررسی‌های جدیدتر و دقیق‌تر در خصوص Mavic 3 Classic

(به روز رسانی در اوایل بهمن ماه 1401)

کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک، با دارا بودن عملکرد پروازی عالی و همچنین استفاده از دوربین Hasselblad، بطور قطع تمامی ویژگی های یک پرچمدار را داراست ، و آماده برای فعالیت‌های ماجراجویانه میباشد.

 

کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

دوربین Hasselblad: عالی ببین و عالی تصویر بگیر

هاسلبلاد این برند معروف سوئدی، دوربین L2D-20c خود را تنها برای سری مویک 3 طراحی و تولید کرده است. یک سنسور 4/3 اینچی سطح حرفه ای و همچنین به کارگیری استانداردهای موشکافانه و مشهوری که  Hasselblad بر روی سخت افزار و نرم افزار قرار می‌دهد ،موجب شده تا این دوربین بسیار کوچک و جمع وجور، کیفیت تصویر برداری را تا سطح بسیار بالایی ارتقاء دهد و می‌توان گفت در این زمینه حتی استاندارهای جدیدی معرفی کرده است.

دوربین Hasselblad برای کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

20 مگاپیکسل | Raw 12-bit | داینامیک رنج تا 12.8 استاپ | دیافراگم متفیر f/2.8 – f/11 | فاصله کانونی (معادل فول فریم) 24mm | تکنولوژی فوکوس خودکار VDAF

 

دوربین HasselBlad: رنگ های طبیعی (HNCS)

برای اطمینان از اینکه دوربین هلی شات DJI Mavic 3 Classic قادر به ثبت تصاویر با دقت رنگی همانند باقی دوربین های Hasselblad خواهد بود، تک تک پیکسل های دوربین L2D-20c تحت استاندارد های سخت گیرانه HNCS کالیبره و تنظیم شده اند. با زدن دکمه شاتر، میتوانید دهه ها تجربه و دانش را بهمراه محتوی خود، بدون نیاز به ادیت های پیچیده ضبط کنید.

رنگ طبیعی برای دوربین کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

تصویربرداری حرفه ای!

کیفیت 5.1K / 50fps

 

 

کیفیت 4K / 120fps

 

 

 10-bit D-Log

 

 

فیلمبرداری در شب

 

 

زمان پرواز بیشتر!

کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک از باتری سری مویک 3 پشتیبانی کرده و میتواند تا 46 دقیقه زمان پرواز ارائه دهد.

باتری کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

 

پرواز آسان

1. سنسور های محافظ در همه ی جوانب

با سیستم APAS 5.0، زمانی که درحال پرواز با مویک 3 کلاسیک هستید، سیستم اجتناب از موانع بطور مداوم اطراف خود را اسکن کرده و در زمان مواجهه با موانع بطور خودکار مسیر خود را تغییر میدهد.

سیستم اجتناب از موانع برای کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

 

2. دقت بینظیر

دقت حفظ موقعیت هلی شات DJI Mavic 3 Classic بسیار بالا و در حد دسی متر بوده، و این قابلیت نه تنها در ثبت تصاویر با نوردهی بلند مدت، بلکه در ضبط ویدیو های تایم لپس نیز بسیار کارآمد خواهد بود.

سیستم اجتناب از موانع برای کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

 

3. بازگشت به خانه هوشمند و خودکار

پهپاد مویک 3 کلاسیک میتواند با شناسایی موانع و با استفاده از GPS بطور کاملا خودکار، حتی در پیچیده ترین مناطق به محل اولیه پرواز بازگردد

 

این قابلیت نه تنها در پرواز های برد بلند در کاهش استرس به خلبان کمک میکند، بلکه میتواند در زمان کنترل دستی دوربین در لحظه فیلمبرداری نیز برای کاهش لرزش و ضربات در تصویر، بسیار کاربردی باشد.

 

سیستم انتقال تصویر قدرتمند

OcuSync 3+ | 1080p 60fps | 15 km

با استفاده از سیستم O3+ کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک میتواند تا 15 کیلومتر تصویر زنده با مشخصات 1080p / 60fps را با پایداری بالا انتقال دهد.

ریموت و انتقال تصویر کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

 

مود های تصویربرداری

1. Active Track 5.0:

 

 

2.  قابلیت MasterShots

تصویربرداری و ادیت خودکار محتوا جهت تولید یک کلیپ فوری از سوژه

 

 

3. Quick Shots

مود های خودکار تصویر برداری مانند حلقه، راکت، هلیکس و غیره

 

4.  هایپرلپس

ثبت و ضبط گذر زمان!

 

 

 5.  پانوراما

ثبت تصاویر با جزئیات بیشتر

پانوراما با کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

 

 6.  انتقال سریع محتوا

قابلیت انتقال بیسیم تصاویر و ویدیو ها با سرعت بالا

انتقال سریع محتوا در کوادکوپتر مویک 3 کلاسیک هلی شات DJI Mavic 3 Classic تصویربرداری هوایی حرفه ای با پهپاد

 

لوازم جانبی

 1.  فیلتر ND برای مویک 3 کلاسیک

ND8 / 16 / 32 / 64

2.  لنز واید برای برای Mavic 3 Classic

زاویه دید آلترا واید 108 درجه

3.  شارژ 65 واتی DJI

دارای کابل USB-C  و خروجی USB-A برای شارژ همزمان ریموت و پرنده

4.  هاب شارژر

شارژ هوشمند، با ظرفیت شارژ 3 باتری

5.  ریموت DJI RC Pro

پردازنده قدرتمند، صفحه با روشنایی بسیار بالا 1000-nit، پشتیبانی از برد پروازی 15 کیلومتر

 6. ریموت DJI RC

وزن سبک، صفحه HD، باتری با شارژدهی و عمر بالا

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین/نمایندگی تعمیر پهپاد و لرزشگیر DJI