خدمات تعمیر پهپاد DJI 

سقوط پهپاد های شناخته شده مانند پهپاد های مویک یا فانتوم از برند dji و حتی پیشرفته ترین آنها مانند DJI Mavic Pro حتی با داشتن سنسور های اجتناب از برخورد با موانع خارج از تصور نیست و هرلحظه ممکن است این اتفاق برای هرکدام از آنها بیافتد. ضربه های ناچیز مانند افتادن هلی شات از روی میز نیز می‌تواند ابزار شما را از کار بیاندازد و به راحتی به لنز حساس گیمبال دوربین آن آسیب برساند.

 

برای کسانی که از پهپاد های کمپانی DJI استفاده می‌کنند؛ ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و پهپاد در زمینه خدمات تعمیری برای انواع هلی شات ها خواستار پذیرش انواع پرنده های کنترلی نیاز به تعمیر شما است.

 

DJI Mavic Pro Ideal Dorbin

 

آیا تعمیر پهپاد DJI ارزش هزینه ای که می‌شود را دارد؟

پیش از همه چیز باید اطلاعات کافی در رابطه با ابزار خود و نحوه استفاده از پهپاد را بدانید ، تنها در این صورت است که می‌توانید پروازی امن یا حداقل تصادفی با کمترین خسارات مالی و جانی را داشته باشید. سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین با برگزاری کلاس های آموزشی کار با انواع مختلف  پهپاد های کمپانی DJI  توانسته است به کاربران و هنرجویان خود به طور قطع و کامل نحوه به پرواز دراوردن هلی شات ها را آموزش دهد.

 

این سازمان همچنین با دادن خدماتی همچون تعمیر قطعات خراب پهپاد ها یا تعویض آنها با قطعات اورجینال و اصل خود کمپانی توانسته رضایت تمامی کاربران و مشتریان خدماتی خود را کسب کند.

 

 

 

نکته مهم : ممکن است ندانید اما پهپاد شما هنگام پرواز تمامی سوابق پرواز با بسیاری از جزئیات را ذخیره می‌کند و شما می‌توانید از برنامه پیشنهادی خود DJI به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید. هر حرکت پهپاد و دستوراتی که از کنترلر خارج می‌شود همگی ثبت می‌شوند و در تعمیر آن بسیار کارامد است.

 

برای دانستن این که علت آسیب دیدن پهپاد یک نقص ساختار اولیه از کمپانی است یا خطای خلبان تنها کافی است قطعات مورد نیاز مانند خود پهپاد و کنترلر را برای ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و پهپاد های DJI ارسال کنید. کارشناسان و تکنسین های حرفه ای حاضر در این سازمان با بررسی دقیق روی محصول مذکور آن را عیب یابی کرده و در صورت نیاز با پاسخ مثبت کاربر آن را تعمیر و یا قطعه آسیب دیده را تعویض می‌کنند.

 

آیا نگران هزینه ارسال برای تعمیر پهپاد DJI خود هستید؟ تمامی هزینه های حمل و نقل محصولات تعمیری را سازمان ایده‌آل دوربین برعهده دارد. تنها کافیست هنگام به مشکل خوردن با پهپاد آسیب دیده ی خود با ما تماس بگیرید تا در کسری از دقیقه مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

 

Tipax

 

تعمیرکاران سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین پیش از تعمیر پهپاد کاربر بصورت تماس تلفنی و یا به صورت حضوری تمامی موارد تعمیری لازم و عیب های دستگاه را برای مشتری شرح داده و در صورت معقول بودن هزینه تعمیر پهپاد DJI برای خلبان ، تعمیرکار آن را تعمیر می‌کند.

 

اگر نگران نبود حضورتان در کنار تکنسین های ما و هلی شات خود هستید، تیم پذیرش ما تمامی مراحل عیب یابی، تعمیر و سرویس را برای شما به صورت عکس یا ویدیو ارسال خواهند کرد.

 

هزینه تعمیر پهپاد DJI و تعویض قطعات هلی شات

بدیهی است که هزینه های تعمیری بستگی به نوع آسیب و سری دستگاه دارد. با مراجعه به تعمیرگاه ایده‌آل دوربین و یا تماس با مشاورین ما تمامی اطلاعات مورد نیاز از جمله هزینه های احتمالی را برای شما توضیح می دهند.

 

MAVIC PRO

 

 

قطعات مختلف مشمول هزینه های مختلفی نیز می‌شود مانند؛

  • کابل تخت انعطاف پذیر دوربین

  • بازوی موتور چپ عقب

  • لرزشگیر گیمبال

  • براکت نصب گیمبال

  • کابل هم محور دوربین

  • بازوی موتور جلو چپ

  • و ...

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و هلی‌شات