نقد و بررسی DJI Mavic 3

دوربین جدید نصب شده بر روی مویک 3 آن را از سایر مویک ها متمایز می‌کند.

 

ویژگی های پهپاد dji Mavic 3 :

– دوربین CMOS 4/3 – تصاویر 20 مگاپیکسل
– فیلم های 5.1K Apple ProRes در مدل Mavic 3 Cine
– 46 دقیقه توان پرواز با یک بار شارژ باتری
– قابلیت تشخیص موانع از تمامی جهات
– دریافت تصاویر از فاصله 15 کیلومتر
– 895 گرم وزن
– طراحی تاشو برای حمل آسان

 

مویک 3 – پرچمدار شرکت DJI در سال 2022

انتظار به پایان رسید و بالاخره کمپانی DJI پهپاد حرفه ای مویک 3 را با دوربین 5.1K Apple ProRes و سنسور CMOS 4/3 معرفی کرد. این کوادکوپتر حرفه ای در تاریخ 5 نوامبر 2021 و مطابق با پیش بینی ها به طور رسمی معرفی شد. مویک 3 دوربین را به سطح جدیدی می رساند و زمان پرواز برای گرفتن فیلم ها و تصاویر بیشتر افزایش داده است. اکنون با Dji Mavic 3 مهارت های خود را در فیلمبرداری و تصویربرداری به رخ دیگران بکشید.

 

نمایندگی تعمیرات پهپاد مویک 3 از کمپانی dji  در ایران تنها ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و محصولات DJI است و فقط در این سازمان قابل بررسی و تعمیر می‌باشد.

 

دی جی آی تمامی فناوری های هوایی خود را تا سال ۲۰۲۲ در مویک ۳ گنجانده و اکنون امکانات و آپشن های نرم افزاری بسیاری در تحت اختیار شما قرار دارد تا از فیلمبرداری و پرواز لذت بیشتری ببرید. مویک ۳ تجربه یک پرواز را دوچندان می کند و تا ۴۶ دقیقه در هوا می ماند. برخلاف مدل قبلی خود یعنی مویک 2 پرچمدار پیشین Dji از تمامی جهات موانع را شناسایی و از برخورد با آنها جلوگیری می کند.

 

 

مویک ۳ سنت پهپاد های dji را حفظ کرده است

بازوهای تاشو معرف پهپادهای dji مویک هستند که در کوادکوپتر dji mavic 3 هم مشاهده می شوند. از مهمترین تغیرات ظاهری پهپاد نسبت به مدل های قبلی قاب گیمبال دوربین است که در نگاه اول به چشم کاربر می آید. قاب دوربین که در مدل های قبلی گرد به نظر می رسد، اکنون به صورت یک مکعب مربع می‌باشد.

 

 

بازوها کمی باریک شده اند اما همانند مدل های قبلی پس از پرواز به راحتی قابل جمع شدن هستند. اندازه کلی کوادکوپتر مویک 3 در حالت تاشو در حدود 22×9×9 سانتی متر می باشد. سیستم تشخیص موانع به علت افزایش تعداد سنسورهای درج شده  افزایش یافته است. در پایین دستگاه سنسورهای بیشتری مشاهده می کنید که نشان می دهد مویک 3 برای تشخیص موانع و اجتناب از برخورد با آنها بسیار هوشمند شده است.

 

 

برای پرواز طولانی تر کمپانی dji وزن مویک 3 را کاهش داده است. وزن کلی کوادکوپتر 895 گرم می باشد. البته مدل DJI Mavic 3 Cine دارای 899 گرم وزن است که نسبت به مدل استاندارد 4 گرم سنگین تر می‌باشد. تنها تفاوت مدل استاندارد با این مدل مطمئنا کیفیت ویدئویی Apple ProRes آن می باشد که در مدل Mavic 3 Cine ارائه شده است. البته از نظر محتویات بسته بندی هم مدل مویک 3 سین با قطعات پیشرفته تری از جمله کنترل DJI RC Pro به مشتریان عرضه می شود که هزینه بیشتری برای خرید آن باید پرداخت کنید. رنگ مویک 3 اصالت آن را نشان می دهد که با دو رنگ خاکستری و کمی تیره تر عرضه می شود.

 

 

دوربین فوق العاده 5.1K برند هاسلبلاد

از دیگر ویژگی های خوب هلی شات مویک 3 دوربین با کیفیت آن می باشد که ساخت برند سوئدی هاسلبلاد می باشد و به صورت متغیر برای این محصول به کار رفته است. در مدل استاندارد شاهد دوربین 5.1K/50fps هستیم که فیلم برداران حرفه ای را به چالش دعوت می کند. اما این فراتر است و بر روی Mavic 3 Cine شاهد دوربین هاسلبلاد با سنسور CMOS 4/3 هستیم که قادر به ثبت فیلم های Apple ProRes می باشد. این سنسور بزرگ نه تنها کیفیت بهتری دارد، بلکه نویز تصاویر را در محیط های کم نور بهبود می بخشد.

 

تهیه و تنظیم : سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین