گیمبال جدید ژیون Smooth 5S

کمپانی ژیون محصول جدید خود را با نام Smooth 5S راه اندازی و به بازار جهانی عرضه کرد.

 

 

Zhiyun Smooth 5S جانشین ارتقا یافته Smooth 5 است، اگرچه مدل قدیمی تر آن هنوز هم در فروش باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

 

 

Zhiyun گیمبال گوشی هوشمند Smooth 5 خود را به Smooth 5S به‌روزرسانی کرده است تا امکان نسل بزرگ‌تری از تلفن‌های دوربین‌دار و زوایای دید وسیع‌تر به همراه لنزهای اضافی را فراهم کند.  Zhiyun Smooth 5S یک گیمبال 3 محوره حرفه ای است که برای تیراندازان انفرادی طراحی شده است. در مقایسه با نسخه قبلی، قدرتمندتر است و به لطف الگوریتم‌های موتور ارتقا یافته، تثبیت‌کننده عالی دارد.

 

 

 

جدیدترین لرزشگیر های گوشی های هوشمند کمپانی ژیون و DJI در سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین/نمایندگی تعمیرات محصولات dji و zhiyun قابل تعمیر می‌باشد.

 

 

 

بهترین تلفن های دوربین دار ابزارهای ویدیویی عالی هستند، اما همیشه بزرگتر می شوند، بسیاری از آنها لنزهای زاویه باز دارند و عکسبرداری عمودی در حال تبدیل شدن به هنجار رسانه های اجتماعی است که باعث شده است آخرین ارتقاء گیمبال گوشی هوشمند Zhiyun انجام شود. Zhiyun به طور منظم در لیست ما از بهترین گیمبال ها قرار می گیرد.

 

 

 

 

این ویژگی منحصر به فرد جدید ژیون اسموت 5اس - چراغ های پرکننده مغناطیسی 300 لومنی که می توانند در هر دو طرف گیره تلفن قرار گیرند - را حفظ می کند و سومین چراغ پرکننده ثابت نصب شده روی بازوی شیب دار را اضافه می کند. دو چراغ مغناطیسی به صورت اختیاری هستند، اگرچه یکی از آنها را با کیت Smooth 5S Combo ارائه می کنید.

 

 

 

 

 

 

Smooth 5S با برنامه ZY Cami Zhiyun کار می کند تا طیف وسیعی از گزینه های "دنبال کردن" را با ویژگی های MagicClone Pano، Slow Motion، Timelapse همراه با قالب ها، فیلترها، موسیقی، انتقال و استیکرها ارائه دهد. حتی می تواند با حرکات عمل کند.

 

 

خرابی استابلایرز یا خرابی لرزشگیر ها از مسائل و دغدغه های بسیار مهم برای فیلم برداران است. حتی کسانی که به ثبت لحظات زیبای زندگی خود و خانواده علاقه دارند در جستجوی بهترین گیمبال با بهترین قیمت هستند.

 

 

خود گیمبال دارای یک پنل کنترل یکپارچه با نمایشگر حالت، دکمه پر کردن نور، جوی استیک برای کنترل جهت گیمبال، چرخ کنترل جانبی برای زوم یا فوکوس، و سوئیچ حالت پرتره برای تغییر سریع به عکسبرداری عمودی است که با نصب گسترده تر تلفن 5S را صاف کنید. Zhiyun عمر باتری تا 25 ساعت را نقل می کند و می گوید که مدت زمان شارژ مجدد از طریق شارژ سریع PD فقط دو ساعت است.

 

 

 

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و محصولات DJI